Όταν τα λόγια συναντούν τις εικόνες, παίρνουν τροφή και γίνονται σκέψεις κι εκείνες με τη σειρά τους λεύτερες πλέον και χωρίς δεσμά, ιχνηλατούν μόνες τους την αυλή των θαυμάτων..! Καλωσήρθες λοιπόν μαζί μου σε τούτη τη μαγική αυλή..!

Αναγνώστες

09 Δεκεμβρίου 2013

ΟΛΟΨΥΧΑ!


Η πολύ καλή μου φίλη marilise απ' το εξαιρετικό ιστολόγιο MARILISE 2 με τίμησε με το παρακάτω δωράκι(ένεκα βέβαια και της ονομαστικής μου εορτής).Η χαρά μου ήταν τόσο μεγάλη, όσο και το στιγμιαίο σοκ που ένιωσα εκείνη τη στιγμή!Πιο πολύ όμως θέλω να σταθώ στα ευγενικά κι ανθρώπινα λόγια της που το συνόδευσαν.Μ' έχουν συγκινήσει ειλικρινά... δεν έχω λόγια να εκφράσω την ευγνωμοσύνη και την αγάπη μου προς το πρόσωπό της.Κι αφού με θυμήθηκες καλή μου Κάτια, χίλια ευχαριστώ δε φτάνουν να σου πω.Έχω να σου χαρίσω όμως αυτό το μυρωδάτο τριαντάφυλλο που μ' αρέσει πολύ.Τα 'χω πάντα φυλαγμένα στην ψυχή μου για να μη μαραθούν.Αναβλύζουν τ' άρωμά τους σε τέτοιες όμορφες και συγκινητικές στιγμές!Να 'σαι πάντα καλά κι ευτυχισμένη με την οικογένειά σου!!!


"Στο φίλο Νικο-mous που γιορταζει, του Παραθυρου στη σκέψη, που μας αγκαλιασε ολους με το μοναδικο δικο του τρόπο, και ειναι γενναιοδωρος στις  ζεστές  σκέψεις και τα αισθηματα αξιζει περα απο τις ευχές ενα μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!"

12 σχόλια :

  1. Νίκο μου η Κάτια (Marilize2) έχει τον τρόπο της να μας συγκινεί.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις το διαπίστωσα καλή μου Ελένη... είναι μεγαλόψυχη!!!
      Να 'σαι πάντα καλά, χαρούμενη κι ευτυχισμένη!!!

      Διαγραφή
  2. Πόσο τρυφερό και όμορφο να παίρνεις τόση αγάπη και εκτίμηση...
    χαίρομαι για σένα Νίκο μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμέσως νιώθεις πως αυτός που σου δίνει αγάπη είναι Άνθρωπος!
      Κι εγώ, πιο πολύ χαίρομαι για την Κάτια που βρέθηκα στο δρόμο της!!!
      Να 'σαι πάντα καλά και να χαμογελάς!!!

      Διαγραφή
  3. Νίκο χρόνια σου πολλά και ότι καλύτερο σου εύχομαι! (αν και λιγο καθυστηρημένα, συγνώμη)
    Όντως πολύ όμορφα τα λόγια της Κάτιας και δεν έχει άδικο!
    Καλά να περνάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου Ελευθερία!Να 'σαι πάντα καλά και να χαίρεσαι ό,τι αγαπάς!!!Έχω χάσει το ιστολόγιό σου και δε μπορώ να το βρω, για να σ' επισκέπτομαι!Βόηθησέ με σε παρακαλώ πολύ αν μπορείς, για να το βρω... τι να κάνω;
      Χαρούμενη βραδιά να περάσεις κι αν δε τα ξαναπούμε, ευτυχισμένες γιορτές με υγεία πάνω απ' όλα!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
    2. Το έχω κλείσει το blog αυτό γιατί μέσω αυτού θυμόμουν πράγματα που με στεναχωρούσαν και έτσι κράτησα μόνο το blog που ασχολείται με θέματα ομορφιάς και όχι μόνο!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. ωραια ανταπόδωση... νασαι καλά..παντα καλούς φίλους ναχεις ΝΙκο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Παρασκευή μου!Αν κι είμαι σχετικά νέος στο χώρο, έχω καταλάβει πλέον πως όλοι μας είμαστε μια τεράστια οικογενειο-παρέα... αν το βλέπουμε όλοι έτσι, τότε μπορούμε να νιώσουμε και να φτιάξουμε πάρα πολλές όμορφες στιγμές... τόσο σε μας, όσο και στους συνανθρώπους μας!
      Να 'σαι πάντα καλά γλυκιά μου και να χαμογελάς!:-)

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα Νικόλα μου!η Κάτια σου έκανε σπουδαίο δωράκι μέσα απο την καρδιά της!πολύ με συγκίνησε αυτή της η κίνηση!!βλέπεις μέσα απο εδώ-όπως λέει και ο Παύλος-έχουμε αποκτήσει πολύ γλυκά φιλαράκια που μας σκέφτονται και μας προσφέρουν τόσο απλόχερα την αγάπη τους..πολύ σπουδαίο σε τέτοιους καιρούς..έκανα την αναδημοσίευση,και κάποια τηλέφωνα,θα προσπαθήσω ξανά το απόγευμα να σκεφτώ και τίποτα άλλο..και την Κική ν α το βάλει στο Facebook να ειδοποιήσουμε!καλό απογευματάκι για την ώρα..θα επανέλθω φιλαράκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό σημαίνει δύναμη καλή μου Καιτούλα, που έχουμε όλοι εμείς που ασχολούμαστε σ' αυτόν τον χώρο.Δε θα παραλείπω να το λέω πως έχουμε δύναμη, αρκεί να το πιστέψουμε.Έχουμε δύναμη να βοηθήσουμε οποιοδήποτε συνάνθρωπό μας βρίσκεται σε πραγματική ανάγκη, έχουμε δύναμη να προστατεύσουμε τον αληθινά αδύναμο, έχουμε δύναμη να φωνάξουμε και να επέμβουμε εκεί που πρέπει για καθημερινές και σημαντικές παραβιάσεις που γίνονται...Το μόνο που δεν πρέπει να μας παρασύρει είναι η ακινησία σε μια καρέκλα και πίσω από μια οθόνη.Να, όπως τώρα που ενεργοποιηθήκαμε για μια ακόμα φορά σε μια επίκληση βοήθειας κι αγάπης.Ο Παύλος, εσύ, η Lia, η Κική κι οι άλλοι φίλοι μας αμέσως ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα... μια ομάδα... μια ψυχή... τι πιο ωραίο και συγκινητικό!!!Να 'σαι πάντα καλά Καιτούλα μου και θα τα ξαναπούμε!!!

      Διαγραφή

Όταν σχολιάσετε σας παρακαλώ να 'ναι χωρίς βρισίδια, μπινελίκια και greeklish! Έχουμε την ομορφότερη γλώσσα του κόσμου κι ας μη συμβάλλουμε για να τη χαλάσουμε! Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων! Αγκαζέ με την αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...